حمایت از نمایشگاه و اسپانسرینگ
به سبب اهمیت ویژه نمایشگاه ایران پلاست از حیث شرکت های حاضر در آن و جامعه مخاطبین گسترده داخلی و خارجی، شرکت هایی که مایل به پذیرش اسپانسرینگ نمایشگاه مجازی هستند این شانس را دارند تا از فرصت های ویژه در نمایشگاه مجازی استفاده نمایند. اسپانسرهای نمایشگاه مجازی علارغم تبلیغات گسترده در بستر دیجیتال نمایشگاه حتی در نمایشگاه فیزیکی نیز به شکل های مختلف تبلیغ خواهند شد. فرصت بی نظیر دیده شدن برند خود را توسط بی شمار مخاطب داخلی و خارجی از دست ندهید.
اسپانسرینگ با امتیازهای ویژه:
- درج تبلیغات محیطی اسپانسر در سالن های نمایشگاه مجازی
- درج لوگوی اسپانسر نمایشگاه مجازی بر روی سایت نمایشگاه
- اختصاص بهترین موقعیت مکانی در نمایشگاه مجازی به اسپانسر
- اختصاص زمین با مساحت بالا در نمایشگاه مجازی به اسپانسر
- استفاده از تمام خدمات و قابلیت های نمایشگاه مجازی
- اهداء تقدیرنامه از سوی مدیران نمایشگاه به اسپانسر نمایشگاه مجازی در اختتامیه
- نمایش هویت بصری برند اسپانسر در سمینارها ی نمایشگاه مجازی
- نصب بنر تبلیغاتی اسپانسر در سایت نمایشگاه مجازی
- انتشار 2 ویدئو تبلیغاتی از غرفه حضوری و مجازی اسپانسر و پخش در نمایشگاه مجازی و شبکه های اجتماعی ایران پلاست
- تبلیغات ایمیلی اسپانسر نمایشگاه مجازی
- تبلیغ اسپانسر مجازی در صفحات مجازی نمایشگاه
- معرفی و به نمایش گذاشتن اسپانسرها در پاویون نمایشگاه مجازی ایران پلاست واقع در نمایشگاه حضوری ایران پلاست
- درج تبلیغ اسپانسر نمایشگاه مجازی در اپلیکیشن ایران پلاست